partyallnight

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Dålig uppdatering... jag vet!

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 27 juli 2011 00:43

Vi måste börja uppdatera mer tror jag...

Joo faktiskt.

Men aja. Lite kortfattat om vad jag gjorde idag då :P

Först kom Rachel hem till mig (hem till min mormor hähä) Så vi satt o skype o messa lite. Vi skypade som valigt med Leon, Aron o Erik.

Sen fick vi sms av Sebbe så vi tänkte att vi skulle dra o träffa honom :P


Aa vi drog till Solna o på vägen träffade vi Nalle (Henke)!
 Aa vi snackade med honom  i typ 10 min sen gick vi vidare till Sebbe.

Sebbe va först med hans morsa. O jag skämdes ihjäl!


Haha jag o Rachel gjorde bort oss flera gånger. Haha men aja... E så van asso! XD

Sen stack Rachel för hennes farsa blev sur på henne (nu kommer jag inte kunna träffa Rachel på en heeeel veckaaa!!) Så då drog jag hem.


Sen skypade jag med en gammal vän från ryssland. Sjuuukt länge sen jag snackade med honom asso! :O


Aa sen skypade jag med Sebbe. Haha han e sjuk i huvvet XD

Aja imorn vet jag inte vad jag ska göra än. Vi får se. Hade tänkt att jag skulle tvätta alla mina kläder för jag åker iväg på Fredag.

Ska åka till Tallin med typ alla brudarna i familjen :P Haha typ min mamma, jag, moster 1, moster 2, mormor, mormors tvilling o min kusin!

Vi åker dit med båt. Stannar i ett spa hotell en natt o sen åker vi hem med båten igen.


Haha aa inte direkt SEMSTER men aja. Bättre än inget :P

MÅSTE PACKAAAA!!! haha aja ska dra nu. E sjukt trött. Laddar upp bilder från idag o igår nån annan dag eftersom den här datan hos mormor e en riktig import så man kan inte sätta in ett minneskort i den -.- Får fixa bilderna när jag kommer hem.


Juste jag o Rachel ska ju börja på dancehall!!! NAJJJZZZ!!! Kolla här.

Hähä om några månader kommer jag o Rachel dansa sådär :D

FYFAN!! Dräglar typ ju!!!


Aja ska gå o lägga mig nu. E sjukt trött asso! :O


Ses älsklingar!

/ Becca <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 5 september 2011 15:54

Hah de här e ba kuul.   Ingen har gjort inlägg här o så. Tänkte gå in på bloggen o kolla om Rachel hade gjort nått inlägg men nope. Sen bestämde jag mig för att kolla statistiken. Joo de e klart att statistiken har gått ner som FAAN men shit de e...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 21 augusti 2011 12:23

Helluu mina söta o kära. Joo saken eeeee.... att jag o Kelly har bråkat med Rachel. Frågan e om jag ska skaffa en egen blogg oxo? Venne vad tycker ni? O då om jag skulle göra de... Skulle jag ha de här på bloggplatsen.se eller blogg.se? Hm...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 19 augusti 2011 12:15

Hehe... Nää tror att de e lite för sent för de :P   Men aa jag har havt ganska fullt upp o en MASSA kul :D Jag har varit på Ung (Ung08) varje dag faktiskt ^^   Och så har jag fått en kille :D Jag tror inte att jag borde berätta så mycke ...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 14 augusti 2011 01:19

Heej heej allihoppa! Just nu e jag hemma hos min faster i Lidingö. Jag har faktiskt inte så mucke att säga. Ska åka hem i överimorn tror jag. Har faktiskt saknat mina kära vänner i Solna som Leon, Aron, Erik o den ibland ganska jobbiga Thomas ...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 12 augusti 2011 00:16

Ååh gud! Har havt roligaste dagen EVER! Jag, Sara, Dowsi, Zeynep o Martina dansade loss idag! Haha fett kuuul!   Joo som ni kanske vet så har vi värsta dans-studion här i Haninge. O vi dansade så sjuuukt mycke. Har VÄRSTA träningsverket nu....

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards