partyallnight

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Godnatt o smek, skön sänglek'

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 3 augusti 2011 04:04

Sup' yall?

drever.

men ska berätta snabbt om vad som hänt sen igår -

igår gick jg till stan för att träffa Becca o Jovan!   

hade inte sätt Jovan sen skolavslutningen så de va Najjs!

sen så gick vi runt o kolla på stan för Jovan skulle kanske köpa en keps o en tjocktröjja skulle han tydligen (den vi hitta igår ska vi köpa imorn, senare idag)

men IAF, haha så sen gick v till macken för jag var hungrig, o jag köppte en pommes men huliganerna Rebecca OCH Jovan käka typ hälften x) thaha

sen så gick vi te kungsan för vi trodde att Pride festivalen hade börjat x)

tror ni den hade de? PSSS dom va knappast klara me att sätta upp allt x)

haha men sen så gick vi till bron från gamla stan mot tcen, o sen gick vi mot tcen o helt plötsligt ba " Eyy vi sover hos mig??" haha så vi ringde o kolla me dom "vuxna" om allt var okej o sen så åkte vi först till Becca o hämta hennes saker o sen till Jovan.

sen när vi kom till mig så käka vi TACOS!!   de va fett gott haha ^^

men efter maten så tog vi en promenad till video affären.. de tog oss 2 år att hitt några BRA filmer men sen han i kassan ba " Man måste ha legg för att få hyra" så då fick vi fucking börja om o TILLSLUT så lyckades vi hitt några -.-   

blev fett sur asså haha.

men vi decka runt 4/5 o vaknar fucking 1/ halv 2 me att Becca o Jovan stirrar på mig i spegeln (vi sov på 2 madrasser på golvet) o så hör jag dom ba "asså kolla hon ser feeeettt trött ut stckarn!" jag ba ".... wtf gör ni?? hahaha"

men ska sova nuu asså hahaha xD

   bilder iaf -


     filmerna - The vampire assistant

        The bounty hunter 

     &   Frozen


  haha passade på att ta bild när jag skulle byta skiva

    Jovan - blå shorts <3

    Becca - svarta mjukisar <3




Hajde bre ciao / Rachel <3

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Becca o Rachel Ed Hardy - 5 september 2011 15:54

Hah de här e ba kuul.   Ingen har gjort inlägg här o så. Tänkte gå in på bloggen o kolla om Rachel hade gjort nått inlägg men nope. Sen bestämde jag mig för att kolla statistiken. Joo de e klart att statistiken har gått ner som FAAN men shit de e...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 21 augusti 2011 12:23

Helluu mina söta o kära. Joo saken eeeee.... att jag o Kelly har bråkat med Rachel. Frågan e om jag ska skaffa en egen blogg oxo? Venne vad tycker ni? O då om jag skulle göra de... Skulle jag ha de här på bloggplatsen.se eller blogg.se? Hm...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 19 augusti 2011 12:15

Hehe... Nää tror att de e lite för sent för de :P   Men aa jag har havt ganska fullt upp o en MASSA kul :D Jag har varit på Ung (Ung08) varje dag faktiskt ^^   Och så har jag fått en kille :D Jag tror inte att jag borde berätta så mycke ...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 14 augusti 2011 01:19

Heej heej allihoppa! Just nu e jag hemma hos min faster i Lidingö. Jag har faktiskt inte så mucke att säga. Ska åka hem i överimorn tror jag. Har faktiskt saknat mina kära vänner i Solna som Leon, Aron, Erik o den ibland ganska jobbiga Thomas ...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 12 augusti 2011 00:16

Ååh gud! Har havt roligaste dagen EVER! Jag, Sara, Dowsi, Zeynep o Martina dansade loss idag! Haha fett kuuul!   Joo som ni kanske vet så har vi värsta dans-studion här i Haninge. O vi dansade så sjuuukt mycke. Har VÄRSTA träningsverket nu....

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards