partyallnight

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

F Ö R L Å T <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 9 augusti 2011 20:10

Jag ska inte ens börja med att säga att jag e ledsen att jag inte bloggat men har inte pallat bara.

men iaf så kan jag berätta vad som hänt.. -

förra veckan vare sleep over hos min morsa för hon åkte till köpenhamn :P

så då kom älsklingen Rebecca o Thomas

OHERREEGUUUD VAD KUL VI HADE ASSÅ HAHAHAHAH MINNE PÅ GUD!  

vi ska inte gå inn på detaljer HAHAHA...

o tyvär så har jag inga bilder, becca tog men jag o thomas tvinga henne radera så :P

både bra & dåligt HAHA jaa allt jag kan säga är att de va fest o de gick 'liiite över styr' som becca säger :P hahah

vi alla decka runt 6/7 o stackars Thomas sa att han inte kunde sova heelt o hållet. asså att han vacknat flera gånger o gått runt, o somnat om o sådär. stackarn  

sen dagen efter blev de skööönaste b**is dagen asså!

hahah jag vakna iaf 10? fast inte ovanligt för mig när jag e b**is :P

o jag kunde inte somna om så jag gick o kolla på tv, sen runt 10.30 så vaknar Becca o Thomas haha, så dom kommer o vi alla ligger o degar i soffan o kollar på tv haha.. sen efter myyyyycke om och men så åker jag o becca till Älvsjö för vi ska sitta hund vakter till Tayson (vet inte hur hans namn stavas :/ )

NU kommer de smartaste hahaha.. typiskt oss asså.. vi hade xbox, playstation 3 & 2, xbox 360.. HAHAHA o vi kollade på Disney Channel o MTV HAHAHAHA vi e såå grymma asså :P

och efter de så åkte vi hem till becca o sen gick vi ut o träffade Leon o Thomas, var med dom lite sen så träffade vi beccas kompis Felicia. hon va jätte sjysst o fett skön haha :P

men sen var jag tvungen att åka hem :(

och så har vi varit med Jovan ganska mycke fast mest så har vi varit me Leon, Thomas & aron :P

och jag och becca var ju på Gay paraden! HAHA :P de va sköna människor dära asså x)

sen  så började de regna fett mycke från ingen stans men slutade efter 15 min, typ..

sen träffade vi jovan o va lite :P

kommer inte ihåg såå mycke mer HAHAH FAIL x)

men nu kommer lite bilder o förhoppningsvis videor :P


hahaha nej men vad kul jag hitta bilder som becca inte lagt upp eller så :P heheee

  

jag & Tayson stav*


  hahah jag plz igga mitt fuck face :P

hahah jag vägrade först släppa Sebbes ben xP

( btw så var vi me Sebbe en dag :P )

  

Becca sötis, haha hon trodde hon kunde hopp över den men sen i sissta sekunden hon ba "NEEEEJ" HAHA :P  

Jovan bro :P  

JUUSTE! HAHAH vi gick in till en affär i gammla stan / Tcen o dom hade den här t-shirten vi alla ba "lol rofl" hahah :P

   heej sexy ;)  

 vi var ute med han minst 3-4 gånger haha :P


      Tayson   heheheeee RUUUMPAAAH :P  


aa men videosarna fuckade men dom kommer kanske sen



Ciao / Rachel

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Becca o Rachel Ed Hardy - 5 september 2011 15:54

Hah de här e ba kuul.   Ingen har gjort inlägg här o så. Tänkte gå in på bloggen o kolla om Rachel hade gjort nått inlägg men nope. Sen bestämde jag mig för att kolla statistiken. Joo de e klart att statistiken har gått ner som FAAN men shit de e...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 21 augusti 2011 12:23

Helluu mina söta o kära. Joo saken eeeee.... att jag o Kelly har bråkat med Rachel. Frågan e om jag ska skaffa en egen blogg oxo? Venne vad tycker ni? O då om jag skulle göra de... Skulle jag ha de här på bloggplatsen.se eller blogg.se? Hm...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 19 augusti 2011 12:15

Hehe... Nää tror att de e lite för sent för de :P   Men aa jag har havt ganska fullt upp o en MASSA kul :D Jag har varit på Ung (Ung08) varje dag faktiskt ^^   Och så har jag fått en kille :D Jag tror inte att jag borde berätta så mycke ...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 14 augusti 2011 01:19

Heej heej allihoppa! Just nu e jag hemma hos min faster i Lidingö. Jag har faktiskt inte så mucke att säga. Ska åka hem i överimorn tror jag. Har faktiskt saknat mina kära vänner i Solna som Leon, Aron, Erik o den ibland ganska jobbiga Thomas ...

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 12 augusti 2011 00:16

Ååh gud! Har havt roligaste dagen EVER! Jag, Sara, Dowsi, Zeynep o Martina dansade loss idag! Haha fett kuuul!   Joo som ni kanske vet så har vi värsta dans-studion här i Haninge. O vi dansade så sjuuukt mycke. Har VÄRSTA träningsverket nu....

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards