partyallnight

Alla inlägg under augusti 2011

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 21 augusti 2011 12:23

Helluu mina söta o kära.

Joo saken eeeee.... att jag o Kelly har bråkat med Rachel.

Frågan e om jag ska skaffa en egen blogg oxo?

Venne vad tycker ni? O då om jag skulle göra de...

Skulle jag ha de här på bloggplatsen.se eller blogg.se?

Hmm. Ska tänka på saken. Några förläag? Vad tycker just DU?


Iaf så har jag havt 5 TUNGAA dagar på Ung08!

Tack så hemskt mycke till alla er som va där o gjorde mina dagar såå braa!

Specielt Kelly, Eliot o fler :D

Asso shit längtar redan till nästa Ung08!


Aja idag skulle jag möta Kelly men hon skulle va hemma.

Så jag ska antingen åka till Haninge eller träffa Eliot efter hans match.

Hoppas de vinner. Då kommer han va på sjukt bra humör! :D

Yaay


En outfit som jag hade till Ung08! likeee?? :)


Första dagen drog jag dit med Rachel, Leon, Thomas o Aron. 

Då träffade jag sjuukt många vänner. Sjukt kul va de. 

Nästa dag drog jag med Ella. Fast sen drog vi till andra vänner o sen

så taggade jag til Rachel, Kelly Jojo o Diana ;)


Bilder på Ella ^^

      Haha sötnos <33


Aja har inte så mycke mer att säga.

Men jag väntar på svar om bloggen o så ;)

Hej då sötisar


/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 19 augusti 2011 12:15

Hehe... Nää tror att de e lite för sent för de :P


Men aa jag har havt ganska fullt upp o en MASSA kul :D

Jag har varit på Ung (Ung08) varje dag faktiskt ^^


Och så har jag fått en kille :D

Jag tror inte att jag borde berätta så mycke just nu iaf. Men ni får ta o kolla in bloggen lite oftare så får vi se om jag berättar nått ^^

Säger bara att han heter Eliot.


Aja jag ska gå o möta honom nu. Ha så kuuul Cya


/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 14 augusti 2011 01:19

Heej heej allihoppa! Just nu e jag hemma hos min faster i Lidingö. Jag har faktiskt inte så mucke att säga.Ska åka hem i överimorn tror jag. Har faktiskt saknat mina kära vänner i Solna som Leon, Aron, Erik o den ibland ganska jobbiga Thomas ;) O SJÄLVKLART min älskade Rachel.Men aja, ska gå o lägga mig nu. Ses sötnosar/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 12 augusti 2011 00:16

Ååh gud!

Har havt roligaste dagen EVER!

Jag, Sara, Dowsi, Zeynep o Martina dansade loss idag!

Haha fett kuuul!


Joo som ni kanske vet så har vi värsta dans-studion här i Haninge. O vi dansade så sjuuukt mycke. Har VÄRSTA träningsverket nu. Dööööööööör!!


Haha liiite bilder :P

  Shake that assssss!!!     Yeeaaah XD   Jag, Naomi o Rachel ;)


/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 10 augusti 2011 15:42

Heej alla fina bloggläsare ;)


Okeej jag o Rachel kanske inte e de bästa på att blogga da :P

Men aja. Jag åkte till Haninge (Jorbro) igår. Så e här nu. Skönt faktiskt. Hade inte varit här på hela sommarn. Träffade äntligen mina grymt saknade vänner: Sara, Zeynep, Dowsi. Några andra vänner e fortfarande utomlands. Men Martina kommer hem idag o Lajla kommer hem imorn :D


Jag ska se till att ta ganska många bilder. O såg att Rachel hade lagt upp bilderna jag laddade upp på datan :D

Goodie.


Juste. Jag va o sov hos mina kusiner en dag för att jag skulle dra till nått museum. Haha de va nog den jobbigaste dagen i mitt liv. Jag klarar inte av tre små skrikande barn :O

  Från höger : Alexandra 8 år, Angelina 4 år, William snart 2 år (tror jag) :P
  Min osminkade fina moster ;)   O lilla söta William

Aja. Jag ska gå o duscha nu, sen sminka mig o sen dra o träffa BRUDARNA!!!


Ses

/ Becca   

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 9 augusti 2011 20:10

Jag ska inte ens börja med att säga att jag e ledsen att jag inte bloggat men har inte pallat bara.

men iaf så kan jag berätta vad som hänt.. -

förra veckan vare sleep over hos min morsa för hon åkte till köpenhamn :P

så då kom älsklingen Rebecca o Thomas

OHERREEGUUUD VAD KUL VI HADE ASSÅ HAHAHAHAH MINNE PÅ GUD!  

vi ska inte gå inn på detaljer HAHAHA...

o tyvär så har jag inga bilder, becca tog men jag o thomas tvinga henne radera så :P

både bra & dåligt HAHA jaa allt jag kan säga är att de va fest o de gick 'liiite över styr' som becca säger :P hahah

vi alla decka runt 6/7 o stackars Thomas sa att han inte kunde sova heelt o hållet. asså att han vacknat flera gånger o gått runt, o somnat om o sådär. stackarn  

sen dagen efter blev de skööönaste b**is dagen asså!

hahah jag vakna iaf 10? fast inte ovanligt för mig när jag e b**is :P

o jag kunde inte somna om så jag gick o kolla på tv, sen runt 10.30 så vaknar Becca o Thomas haha, så dom kommer o vi alla ligger o degar i soffan o kollar på tv haha.. sen efter myyyyycke om och men så åker jag o becca till Älvsjö för vi ska sitta hund vakter till Tayson (vet inte hur hans namn stavas :/ )

NU kommer de smartaste hahaha.. typiskt oss asså.. vi hade xbox, playstation 3 & 2, xbox 360.. HAHAHA o vi kollade på Disney Channel o MTV HAHAHAHA vi e såå grymma asså :P

och efter de så åkte vi hem till becca o sen gick vi ut o träffade Leon o Thomas, var med dom lite sen så träffade vi beccas kompis Felicia. hon va jätte sjysst o fett skön haha :P

men sen var jag tvungen att åka hem :(

och så har vi varit med Jovan ganska mycke fast mest så har vi varit me Leon, Thomas & aron :P

och jag och becca var ju på Gay paraden! HAHA :P de va sköna människor dära asså x)

sen  så började de regna fett mycke från ingen stans men slutade efter 15 min, typ..

sen träffade vi jovan o va lite :P

kommer inte ihåg såå mycke mer HAHAH FAIL x)

men nu kommer lite bilder o förhoppningsvis videor :P


hahaha nej men vad kul jag hitta bilder som becca inte lagt upp eller så :P heheee

  

jag & Tayson stav*


  hahah jag plz igga mitt fuck face :P

hahah jag vägrade först släppa Sebbes ben xP

( btw så var vi me Sebbe en dag :P )

  

Becca sötis, haha hon trodde hon kunde hopp över den men sen i sissta sekunden hon ba "NEEEEJ" HAHA :P  

Jovan bro :P  

JUUSTE! HAHAH vi gick in till en affär i gammla stan / Tcen o dom hade den här t-shirten vi alla ba "lol rofl" hahah :P

   heej sexy ;)  

 vi var ute med han minst 3-4 gånger haha :P


      Tayson   heheheeee RUUUMPAAAH :P  


aa men videosarna fuckade men dom kommer kanske sen



Ciao / Rachel

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 6 augusti 2011 20:35

Jag erkänner att jag nog inte e den smartaste människan i världen...

Joo de va såhär att jag tog med mig min kamera idag o allt, MEN hehe jag glömde mitt minneskort... så jag kunde inte ta en ända bild!!


JAG E SÅÅÅÅÅ SMART ASSO!! XD


Haha men jag tvingade rachel ta en massa bilder med hennes mobil. Aja bättre än inget.

Nu ska jag möta Naomi. Hon ska sova hos mig. Vi ska va ute en stund med Leon o company sen ska vi hem o fixa en mys kväll, har jag bestämmt :P


Aja ses ;)


/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 6 augusti 2011 11:23

Jaa du...

Sorry säger jag bara. Tog en liten paus...

Eller aa det började med att jag åkte iväg till Tallinn.


De va faktiskt ganska kul. De va jag, mamma, Alngelica (moster), Luda (moster), mormor o Luda (mormors tvilling) som åkte dit. De va faktiskt jäävligt kul om jag ska va ärlig :P

O jag va så smart som tog med mig min camera... MEN jag tog inte en ändaste bild -.-


Sen när jag kom tbx va jag med Rachel hela tiden typ. Så hade inte bloggat så mycke.


Men aja jag ska typ dra o fixa mig. För jag ska dra till Gay-Paraden med Rachel. Vi ska mötas typ 10 i 1 i slussen. För paraden börjar 1. Aja ses


Ska ta en massa bilder för er som inte ska dit ^^

Ses på kvällen. Då blir e bilder o detaljer om vad jag har gjort senaste veckan typ :)


Ses


/ Becca <3

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards