partyallnight

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 2 augusti 2011 18:46

Heej!

Fan de käns somen evighet de va jag bloggade :O


Men okeej jag e äntligen hemma igen. Kom hem i måndags. Haha o de första jag gör e drar till stan o träffar RACHEL! ofc :P

Hon tvingade mig faktiskt. Haha vi träffade Jovan där. De va skiiit kul!

Shit hade inte träffat Jovan på EVIGHETER!!


Har bilder från igår som jag lägger upp när jag kommer hem senare. För nu e jag hos Rachel. Jag sov över hos henne.

    

Aja ska berätta lite om resan då ;)

De va jag, mamma, Luda (moster), Angelica (moster), mormor, mormors tvilling o Alexandra (kusin)

De va ju ganska najs faktiskt. först åkte vi båt till Tallinn. Sen sov vi en natt på ett Spa Hotell ^^

De va fan najs.

Vi köpte så sjukt mycke saker i Tallinn att vi va tvunga att köpa en extra BIG MAMA resväska för att få plats med allt. Haha CP


Men jag ska åka hem nu så vi hörs när jag kommer hem.

Ses


/ Becca <3

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards