partyallnight

Alla inlägg under juli 2011

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 31 juli 2011 03:53

Tjenis penis jao!
ehm.. ja rubriken speaks so no need 2 say it twice..
men iaf kan jag snacka om dagen ist.. -
vakna runt 1 *stolt*, fixade mig o sen stack jag till morsans affär. hjälpte till lite o sen så sen gick vi hem o åt pasta me köttfärs (y) helt ok, men blev hungrig efter 1 timme XD haha fail asså...

juste! såg oxå "Ciao Bella", den gick på tvn när jag zappa runt bland kanalera o ba

"amen vf inte liksom?" haha   
för tillfället messar jag me Izzu <3 o e inne på fb o lyssnar på musik jao! <3
ska kanske gå o lägga mig snart :/ menmen iaf så vet jag fan inte vad som händer imorn men ska kanske fråga om Linn vill ses? :S however men ska forts. me de jag gör... vafan jag än nu gör...


hursomhelst så kommer lite bilder nu! -

Dagens outfit - Tröja - Spanien, mäsrke - Berska
Shorts - Spanien, märke - Berska
Troser - rosa Kelvin Clein
BH - svart Lindex

     

aa men ska tagga nuu så,



Ciao / Rachel  

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 29 juli 2011 22:11

Yo every1 <3

sitter o kollar runt om navel smycken, för kommer ta piercing *stavning* i navel efter min födelsedag!!

är SÅHÄÄÄÄR TAGGAD!!!

 men hursomhelst, lite kort om min dag -

vaknade halv 4 o sen fixade jag mig snabbt o sen åkte jag till mammas jobb o hjälpte lite (som var meningen, men de blev inte mycke till hjälp..) haha, men sen gick jag o köppte lite mat från Texas longhorn, de gillar vi! sen åkte jag hem till pappa o så självklart så glömde jag att vi hade gäster.. fail.. men jag sa bara att jag varit me mamma o farsan ba -" aha men då e de okej" haha min nya ursäkt *evil smile*... he he he...   

o de finns jätte fiina navel smycken asså! man vill bara ha alla!  

 här får ni några bilder på några fina -



    Vill ha typ alla  


 o nu kommer en liiten bildbomb på mig från idag -

   1.


  


   2.



   3.


   4.  


   5.  

 


     6.


   7.


   8.


   9.



kommentera vilken som e finast o vilken som passar bäst till fb ny pp!!



   Kisses, Ciao / Rachel <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 29 juli 2011 00:45

Tjena alla!

har så grymmt ont i magen asså de e skiiit jobbigt!!

o för tillfället chattar jag me brorsorna Jovan o Brandon <3

men ska tagga för de tar alllltiiiid skiit lång tid att blogga...


ciao <3


 


   we <3 Snoopy



   / Rachel<3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 27 juli 2011 22:05

Shuulululu allaa <3

o jaa som ni märkte så tog jag en liiten paus men e nu tillbaka!

o ska berätta snabbt om vaad som hänt... haha sajik! Älsklingen Becca har ju redan gjort de så - Taaack Bebiis   

de e Becca som har alla bilder såå jag kan ju bara bjuda på bilder på mig, men de går väl oxå bra, right?  

jaja,  idag var jag tvungen att vara hemma för no reason?

meeen, atm så chattar jag me Brandon o lyssnar på musik, som vanligt  



    fast börja på 01.50 de e där de typ "börjar"


 


    Bild på mig från i vintras <3 (och nej, de e inte äkta piercing)


 

   KILLAR LÄÄS!!!! <3


amen ska dunka vidaree nuu <3


c ya <3


  / Rachel <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 27 juli 2011 00:43

Vi måste börja uppdatera mer tror jag...

Joo faktiskt.

Men aja. Lite kortfattat om vad jag gjorde idag då :P

Först kom Rachel hem till mig (hem till min mormor hähä) Så vi satt o skype o messa lite. Vi skypade som valigt med Leon, Aron o Erik.

Sen fick vi sms av Sebbe så vi tänkte att vi skulle dra o träffa honom :P


Aa vi drog till Solna o på vägen träffade vi Nalle (Henke)!
 Aa vi snackade med honom  i typ 10 min sen gick vi vidare till Sebbe.

Sebbe va först med hans morsa. O jag skämdes ihjäl!


Haha jag o Rachel gjorde bort oss flera gånger. Haha men aja... E så van asso! XD

Sen stack Rachel för hennes farsa blev sur på henne (nu kommer jag inte kunna träffa Rachel på en heeeel veckaaa!!) Så då drog jag hem.


Sen skypade jag med en gammal vän från ryssland. Sjuuukt länge sen jag snackade med honom asso! :O


Aa sen skypade jag med Sebbe. Haha han e sjuk i huvvet XD

Aja imorn vet jag inte vad jag ska göra än. Vi får se. Hade tänkt att jag skulle tvätta alla mina kläder för jag åker iväg på Fredag.

Ska åka till Tallin med typ alla brudarna i familjen :P Haha typ min mamma, jag, moster 1, moster 2, mormor, mormors tvilling o min kusin!

Vi åker dit med båt. Stannar i ett spa hotell en natt o sen åker vi hem med båten igen.


Haha aa inte direkt SEMSTER men aja. Bättre än inget :P

MÅSTE PACKAAAA!!! haha aja ska dra nu. E sjukt trött. Laddar upp bilder från idag o igår nån annan dag eftersom den här datan hos mormor e en riktig import så man kan inte sätta in ett minneskort i den -.- Får fixa bilderna när jag kommer hem.


Juste jag o Rachel ska ju börja på dancehall!!! NAJJJZZZ!!! Kolla här.

Hähä om några månader kommer jag o Rachel dansa sådär :D

FYFAN!! Dräglar typ ju!!!


Aja ska gå o lägga mig nu. E sjukt trött asso! :O


Ses älsklingar!

/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 26 juli 2011 13:37

Hellu

Jag vaknade för typ en timme sen eller nått sånt.

Ingen va hemma... Bara en hel talrik med pankakor ^^

Fan vad jag älskar pankakor egentligen. Skit gott ju!


Jag e så sjuuuuukt trött sen igår asso! Haha men ändå så vill jag dra till grönan igen XD

Jag har ju ändå guldkort så de e ba att dra dit när man hittar nån att gå med :P


Om jag drar ut idag ska jag fan ha på mig mjukisar! E så trött! Orkar inte ens bry mig faktiskt XD

Men aja. Ska försöka ringa Rachel igen... Hon sover säkert. Hon ska komma till mig.


JUUUSTEEE! Thomas kommer hem snart!!! :D :D :D

Yeeaaah han ville dra till grönan på måndag igen men jag tror inte att de andra kommer vilja de så jag o Thomas kommer få tjata XD Haha de e ju inte alla som har guldkort ^^


Ses

/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 25 juli 2011 22:45

Heej.

Shiiiit förlåt för så dålig uppdatering från BÅDE mig o Rachel.

Vi va på grönan idag. Typ hela dagen! :O

De va jag, Rachel, Leon o Aron! Sjuuuuuukt rolig dad asso!!! =D


Haha tror jag har tappat rösten vafan =P Aja, värt de ;)

Haha o de blev så jävla failat för jag orkade verkligen inte gå runt med min lilla väska som vägde typ 80 jävla kg! O Leon va typ irriterad på han "äckliga" (som Leon säger) jacka. Så vi låste in de sakerna =P Men saken e att jag låste in min kamera. så tog inte en ända ild idag -.- LYCKAT säger jag bara!


    HÄHÄ FUCKFACE!!

Aja jag skypar med Erik, Aron o Leon. Ska ringa Rachel nu så att hon loggar in på skype nu ^^


Cya

/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 24 juli 2011 18:53

Heeeej alla!

e feeett bakis asså.. mår skit o vill kolla på film. men interneten knullar mif asså -.-

feett störande asså..

iaf. så ligger jag i sängen me min dator o lyssnar på Labyrint   ÄLSKAR DOM FAN!



HAHAHHA!!! jag dog när jag läste Beccas inlägg! ofta asså jag kommer ihåg lite. o jag vet att jag var borta hahahah! men asså kolla, min natt - skypa me Erik,Leon, ruben o aron ju? aa sen så fortsatte de o me min o Leons "kontest" (stavning).

Aa, o sådär höll vi på ett tag.. SEN.. haha ouff! så gick jag ut för att träffa dom alla frrutom Ruben. Och vi träffades i Fridhemsplan, men Erik fick tydligen inte gå ut.. fail haha lol. Aa o aron hade inte tagit nått haha stackarn! han fick ta hand om oss. men sen ringde jag Becca o aa som hon sa.

Sen åkte vi till Solna Centrum o gick därifrån till Becca.

så jag ringde henne. O sen så gick vi upp i hennes trappuppgång o hon kom ut,HAHAHAH stackars bebis asså! o sen gick vi alla till huvudsta centrum o satt där o chilla typ,hah 10 var klockan då tror jag? sen så senare åkte dom alla med mig till Fridhemsplan sen så åkte ag hem. när jag kommer hem är alla vakna XD fail jag vet. men asså smarta jag så skrev jag en lapp att jag tagit en lång promenad hahah. sen sågick jag o la mig o sen från INGEN JÄVLA FUCKING STANS,kommer min morsa o ringer på! o jag e ju bakis då såklart så jag ba WTF!?!? o hon liksom vääägrar sluta ringa hem o sluta ringa på. O idiot som jag är så fattar jag inte först XD men aa .. resten kan vi skippa.. sen aa de va de som hänt sen mitt sissta inlägg   


     Jag från Spanien i år


  igga mitt fuckface plz <3


 


 Ciao / Rachel <3

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards