partyallnight

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 19 juli 2011 23:52

Tjeeare!

Rachel hära.

för tillfället skypar jag me Leon,Thoms & aron.

idag var de ju feett fiint väder shiiet asså! blev fett glad av värmen o allt!

Assåååå! jag e fett ledsen! :( Thomas åker till Spanien imorn! :( kommer sakna han fett mycke


här e en bild på söta Thomas, Visst e han sööt?? ^^ te echaremos de menos su hermano


Spanjorska e jag btw, o Thomas me så de e nice som faan!   

jag e oxå Jugge & Marockan   

imorn ska jag träffa Kelly o typ Naomi o några, venne drekt men aa. får hoppas på fint väder iaf  

nu kommer lite bilder från idag!


       vid bron i huvudsta / solna. STOLT FOTOGRAF! & redigiering för den delen.


 


    Leon käkar sin pizza. den lukta fett gott asså... blev hungrig nu... typiskt  



e liteee påvärkaad nuu haha så de gör livet lite roligare.. haha, blanda 2 st, 14,9 o aa hahaha xD

ska forts, skypa njuu.

godnatt o sov sååå Gott



      / Rachel

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 19 juli 2011 14:28

Tjenixen ;)

Nu sitter jag här halvt fixad :P

Jag har bara kvar att platta håret. Eller aa med andra ord bränna håret.

Shit mitt hår e redan så förstört att de spelar ingen roll vad jag gör med det.


Rachel e påväg nu. Hon kommer va här hemma hos mig om typ 5 min ;)

Då ska vi nog snacka med de andra o planera vad vi ska göra idag. Men jag kan säga att kameran följer med vart jag nu än går ;)


Aja jag måste platta klart håret nu. Annars dampar Rachel på mig om att jag e så seg :P

Ses senare :)

  Bild från hösten ;)

/ Becca <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards