partyallnight

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 24 juli 2011 18:53

Heeeej alla!

e feeett bakis asså.. mår skit o vill kolla på film. men interneten knullar mif asså -.-

feett störande asså..

iaf. så ligger jag i sängen me min dator o lyssnar på Labyrint   ÄLSKAR DOM FAN!



HAHAHHA!!! jag dog när jag läste Beccas inlägg! ofta asså jag kommer ihåg lite. o jag vet att jag var borta hahahah! men asså kolla, min natt - skypa me Erik,Leon, ruben o aron ju? aa sen så fortsatte de o me min o Leons "kontest" (stavning).

Aa, o sådär höll vi på ett tag.. SEN.. haha ouff! så gick jag ut för att träffa dom alla frrutom Ruben. Och vi träffades i Fridhemsplan, men Erik fick tydligen inte gå ut.. fail haha lol. Aa o aron hade inte tagit nått haha stackarn! han fick ta hand om oss. men sen ringde jag Becca o aa som hon sa.

Sen åkte vi till Solna Centrum o gick därifrån till Becca.

så jag ringde henne. O sen så gick vi upp i hennes trappuppgång o hon kom ut,HAHAHAH stackars bebis asså! o sen gick vi alla till huvudsta centrum o satt där o chilla typ,hah 10 var klockan då tror jag? sen så senare åkte dom alla med mig till Fridhemsplan sen så åkte ag hem. när jag kommer hem är alla vakna XD fail jag vet. men asså smarta jag så skrev jag en lapp att jag tagit en lång promenad hahah. sen sågick jag o la mig o sen från INGEN JÄVLA FUCKING STANS,kommer min morsa o ringer på! o jag e ju bakis då såklart så jag ba WTF!?!? o hon liksom vääägrar sluta ringa hem o sluta ringa på. O idiot som jag är så fattar jag inte först XD men aa .. resten kan vi skippa.. sen aa de va de som hänt sen mitt sissta inlägg   


     Jag från Spanien i år


  igga mitt fuckface plz <3


 


 Ciao / Rachel <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 24 juli 2011 17:42

Yeaah

NU e jag pigg XD

JAg gick o la mig kl 2 igår. Låg o läste i typ 45 min eller nått, sen decka jag.

O gissa HURo NÄR jag vaknade... Joo jag vaknar av att min mobil ringer som in i h******t.. För lilla, söta, rara Rachel ringer mig kl f*****g 7 på morgonen!!! -.-


Våran konversation lät typ såhär:

Rachel (R) : Heej Becca, Becca, Becca!! Vad gör du? Var e du? Jag älskar dig, du e mitt allt, jag... jag älskar dig på riktigt! Jag e i T-Cen o väntar på Leon o Aron. Jag älskar dig du e min sötis!!


Becca: VAD I HEL***E HAR DU TAGIT??????!!!?!? XD VAD FAN GÖR DU I T-CEN KL / PÅ MORGONEN?!?!?! SJUUUUKA MÄNNISKA!!!


Rachel: Nää jag e vanlig. De e lungt. Jag har ba.......... Jag mår bra. Leon o de e för sega bla bla bla.


Becca: JAG SOVER !!


Hahahahaha hon va heeeeelt borta idag XD

 

Jupp de där e ungen som kan vara LIITE (HOST HOST) sjuk ibland ;)


Men aja jag ska gå o grilla nu med familjen ^^ Najs... eller? Joo da :P

Vi ses senare ;)


/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 24 juli 2011 03:22

Assåååå nuuu håller fåglarna på  

feeett störande... men aja... skypar me Leon, Erik, Ruben o aron.

treevigt trevligt.

men idag var ju min sissta dag av utegångsförbud! yeey!  

kommer dra ut seenare me dom   

men aja ja o Leon kör våran kontest nuu o de e skiit grymmt asså!

aja.. ciao




   Yeah <3



  ciao / Rachel <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards