partyallnight

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 23 juli 2011 23:15

Okeej de va inte en så bra dag som jag o de andra hade planerat...

Jaa den började väl helt okeej (om man inte tänker på att jag hade sjukt ont i huvvet)

Sen så gick vi ut o aa de va ju trevligt.

Men SEN när alla tänker gå hem börjar skitet -.-

Jag tror faktiskt inte att jag klarar en enda dag utan skit...


Först så skulle alla dygna genom skype o bla bla bla. Så alla blev trötta o alla köpte typ energi drickor i onödan. Sen ringer mamma mig o ba aa du måste lägga dig en viss tid o aa. Okeej jag vet de men orkade verkligen inte med de. Då började jag o mamma bråka. Sen bråkade Erik o Leon. O nu bråkar Rachel med sin mamma. Gud vad jobbigt de kan va ibland asso -.-


Shit asso. Ibland käns de ba att man vill fly... Fly från ALLT! Ta med sig sin bästis o a, draaaaa!!!


Men aja. Nu sitter jag o skypar med Leon

  Haha lilla Leon med sina röda keps XD  


Men aja. Jag kanske bloggar senare. Håller tumarna för Rachel nu! (Gör de ni me ;) )


/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 23 juli 2011 18:30

Hellu

Jag mår bättre nu :)

Eller aa har fortfarande lite ont i huvvet men aja.

Jag e snart klar. Jag har bara mascara kvar att sätta på. Sen ska jag gå o möta Leon o Aron ute. Sen ska vi möta fler ^^

  Thomas!! Jag saknar honom :( Han e i Spanien nu. Hoppas du har de kul gubben


Kanske kommer dygna ikväll, vi får se ;)

Men aja jag måste skynda mig. Leon o de börjar redan bli lite sura. oopsii


/Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 23 juli 2011 13:50

Heej

Shit asso!

Jag har så SJUKT ont i huvvet asso! Mitt huvve sprängs i miljarder bitar just nu.

Asso jag fattar inte vrf direkt.

Igår satt jag o snackade i Skype med Erik, Aron, Rachel o Leon.

Vi hade de skit trevligt o så BAM! Blackout! :S


Shit jag minns att Leon fixade lite dricka o sen typ att vi hade bestämt oss att vi skulle dygna. Minns faktiskt inget mer.

Joo jag minns oxo att Rachel grät. De va nått med henne familj o göra men de ska vi inte gå in på ;)

Men nu iaf så har jag stängt alla fönster för de här f*****g bilarna DÖDAR mitt huvve!

Aja jag ska gå o ta min 4 eller 5 Alvedon nu.

Juste o tydligen så spydde jag igår oxo. För de stinker som in i helvettet inne i badrummet.


Men aja jag ska gå o städa hemma nu. E hos mormor som bor typ 3 hus ifrån oss ^^ Skönt.

Aja cya sålänge


/ Becca <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards