partyallnight

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 18 juli 2011 23:44

Hellu! Becca här ;)


Yeah jag har fixat headern! Visst blev den sääxii?! ;)

Eller aa okeej de va inte direkt jag som fixade den... Det va farsan :P

Min farsa jobbar som programist, så han kan sånt ;)


Jag hittade äntligen laddaren till min shnygga kamera!! :D Nu kan jag ÄNTLIGEN ta bilder men BRA kvalité!


Aa jag o Rachel kommer att fixa en bildbomb imorn! Jag lovar ;) Kanske en videoblogg o så oxo. Men bara KANSKE ;)


Ni kan få lite gamla bilder sålänge. Eller aa de e inte så gamla men aja :P

  Söta lilla Rachel :D   Haha jag o mitt Fuckface! XD        


Aja jag ska gå o tvätta håret nu o så. Imorn kommer Rachel o vi ska gå ut med Leon o Aron o kanske Thomas. De e några vänner som bor nära mig, som vi brukar ba ute med väldigt ofta nu för tiden :P


Jag kanske bloggar lite senare ikväll vi får se ;)

Ses :D


/ Becca


Av Becca o Rachel Ed Hardy - 18 juli 2011 22:27

Helluuu!

Rachel häraaa   

kom hem runt 9 *buhuu* skulle sova hos Becca för styvmorsan men sen ringde min horfarsa o ba "Jalla du ska hem njuuu"    blev skiit förbannad o ska faanimig snacka me morsan o aa...

menmen.... har ätit mothafucking Chnitsel *staving* som e skiit gott  

o ska typ se Harry Potter (näst sissta) , har sätt  sissta men inte näst sissta.. x) och jag vet att de e fail så ingen behöver säga de    ok? bra då kör vi vidare me vafan de e jag gör?

Musik var namnet asså! men chattar oxå me några så de e soft   




 


 ni får en bild på mig från spanien i år   


ska se filmen nu typ



/ Rachel, Ciao

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 18 juli 2011 21:00

Heej! Becca här ;)

Nu ska jag ta o fixa headern för bloggen ;)

Har tagit bilderna jag o Rachel vill ha så de e ba att köra på!


Lyssnar på GRYMASTE låten nu.


Riktigt, riktigt grym låt!


Senare idag eller imorn kommer bildbomb ;)

Cya sålänge


/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 18 juli 2011 14:52

SHOOO ALLAAA! :D

De är Rachel o Becca hära! :)

vi ska fixa header  ikväll, men strax ska vi tagga ut o träffa några, sen ska vi väl chilla o gå runt eller nått.

jag ( Rachel ) vill gå till Hagalund, men Becca vill inte :( buhuu :'( jaja, får väl knulla hennes hjärna lite typ ;P haha driver bara men vill verkligen  dit

för tillfället skypar vi me några oxåå, o ska typ tagga nuu :P


 


                        Puss&Kram // Becca & Rachel

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards