partyallnight

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 20 juli 2011 22:41

FEEST I HELA HUSEET!


ASSÅ!! JAG VILL HA FEEEST!!

JAG VILL DANSA O ALLT! WÄÄÄÄÄ.

asså vill att Leon o Thomas ska gå in på Skype så de blir ruuligare men dom e typ fortf. ute?

Skypar iaf me Äsklingen Becca  



   lite bilder på mejj   

   



hörs senare!

puss


   / Rachel

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 20 juli 2011 21:59

Nää tror faktiskt inte de :O

Egentligen så fattar inte jag hur folk kan säga de? "Borta bra, men Hemma bäst"

Neej faktiskt inte. Liksom om man tänker efter så när man e ute eller nått sånt har man inte 100% bevakning over en.

Eller vad tycker ni?

  Jag o Rachel från igår i Leons port ;)


Men aja. Jag e hemma nu iaf. Kom hem för typ 10 min sen. Va ute med Leon o de idag. Va ganska trevligt ^^


Just nu kollar jag på True Blood. Fan jag e fan besatt av den. Ändå känns den lite jobbig nu :P Men kan ändå inte sluta kolla på den :P


Aja jag bloggar lite senare ;)


Cya

/ Becca

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 20 juli 2011 19:34

Heej alla!

haha aa som ni ser så har jag utegångsförbud i 3 dar, ganska onödig menmen..

Kelly stack nyss men annars sitter jag o dunkar musik, e ganska trött oxå haha?

However, så tåg luffa vi till vårby? ingen aning om varför men aja haha :P


venne vad mer jag ska skriva? haha men aa ni kommer få liten bildbomb på mig o Becca för har alla bilder på min laptop o pallar inte me den just nu..

men aja ska kanske lira lite Guild Wars strax ( ja jag älskar data spel, haha )


ses


   / Rachel <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 20 juli 2011 16:57

Heej igen.

Okeej nu e jag klar o ska stick iväg. Jag ska träffa Leon o de ute nu :)

Skulle träffa de kl 5 men jag e lite sen :P


 

  Ja jag vet den e lite sär o fuckface men aja.

Shorts : Klipps själv ^^

Linne: H&M ;)


Ses


/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 20 juli 2011 12:23

Yeeaah it's tiiime!!

Okeej jag har letat upp lite bilder nu :D

Bilderna jag lägger upp kommer va ganska små. Så ni får ta o trycka på de så de blir större ;)


Haha lite sär men aja. Here They cooome!! :D

                 

O så bilder från igår ;)

                                         

Lite sär men de e ba kul ^^


O lite gamla bilder ;)

            Fjortis tider ^^

 


Så. Okeej aa jag vet att de inte va så SJUKT många bilder men aja. Bättre än inget. Sorry de kanske böev två av samma bild men de e ba att skita i de :P

Och aa de va inte så många bilder på Rachel för den där lilla söta ungen va så smart o glömde skicka bilder på henne till mig  -.- Haha hon får väl fixa lite bilder på henne sjävl då ;)


Aja men jag ska ta o börja fixa mig nu :P


Ses senare


/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 20 juli 2011 00:13

Heej.

Shit sorry jag har så sjukt ont i huvvet idag!

Har havt de sen kl 20.00 typ. Jag dör. Orkar verkligen inte med nått. Ska gå o lägga mig annars dör jag seriöst.


Men jag LOVAR att lägga upp bilderna från idag o så imorn om jag mår bättre.

Sorry för dålig uppdatering oxo. Va ute hela dan idag med Leon, Rachel, Aron o Thomas.


Nee juste... Thomas åker iväg till Spanien imorn :(

Kommer sakna honom som faan! Haha gulliga lilla ungen som pratar så sjukt mycke :P

Wää.

Men aja. Juste nu sitter jag o snackar med alla 4 på Skype. Ska nog lägga på nu o sova. Har fan aldrig havt så ont i huvvet. Haha e så sjukt gnällig nu oxo :P


Aja Ses. Hoppas jag mår bättre imorn då


/ Becca <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards