partyallnight

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 22 juli 2011 18:55

SITTER O LACKAR PÅ NÅGRA FITTOR PÅ SKYPE! O BECCA E ME O HON FUCKAR BOKSTAVLIGEN UT!!


men nu la jag på.. men nu lyssnar jag på musik för att inte knulla upp mitt rum..



lite house så blire bättre..

ASSÅÅ ÅÅHHHH! NU E JAG PÅ FITT HUMÖR   

HAR STOOOR LUST ATT SLÅ SÖNDER NÅTT!



Tidsfördrift iaf..:


Höger- eller vänsterhänt: Höger 
Humör just nu: fitt humör

Favorit snack: chips, popcorn & ostbågar   
Är det nåt du absolut inte äter:  aa mycke, haha x)
Kläder just nu:  grå mjukisar & vitt linne
Musik just nu: *se ovanför*

Vad sa du senast: "Puss hejdå" - till Becca <3
Sommarplaner:  FESTA IGENOM SOMMARN!!!

Saft eller alkohol: ALKOHOOOL!
Hur många kuddar sover du med: 2 eller 1

Favoritväder: Sol :D eller klar natt  <3

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mobil, mat o en kompis

Spelar du nåt instrument:  nääh, men har gjort
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: slösare mest 
Bästa film: beror på.. men asså drama' - " The Notebook" 
Tror på liv på andra planeter: ?? 
Har du några homosexuella vänner: nä
Tror du på mirakel: aa typ 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: beror på personen 
Ser du på kärleken som ett misstag: både och 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: vill inte ha barn x)

Bio eller promenad: båda typ    
Är du kittlig: ja faan! x)

Snarkar du? venne?

Stjärntecken?  jungfru 
Rädd för insekter? aa 0.o
Äckligaste insekten: spindlar 
Största svaghet: kärlek & tillit

Det här är jag bra på: dansa & shejka arslet!!    
Bästa bok? . 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? venne. många 
Vad vill du jobba som? advokat

Chips, morötter eller godis? chips 
Pizza eller hamburgare? båda XD 
Skriver du dagbok? ää 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? naveln sen en tattoo 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) de ska vi inte ens nämna 
Gungar du på stolen? Ibland haha =P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja fan! fast e höjdrädd.. 
Vilken hand håller du gaffeln i ? beror på om jag håller i kniven oxå
Är du rädd för blod? ne 
Saltar du på maten? ibland
Gillar du att sjunga? Jaaa 
Anser du att du är stark? …??  jaa, haha 
Brukar du sola? aa
Vad gör du om du får hicka? håller andan & räknar till 10

Röker du? jupp
Snusar du? Nej! eww
Använder du knark? Nej, aldrig 
Kaffe, te eller inget? kaffe o te 
Har du en besatthet? haha sajik x)

 

 

 

  hörs

 

       / Rachel <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 22 juli 2011 16:12

Omg jag va så sjuukt trött igår!

Sorry jag orkade verkligen inte blogga igår :O


Men aja. Okeej jag vaknade runt 10 typ. Morsan o lillebrorsan väckte mig -.-

Jag måste fixa en massa saker jag inte gjorde igår hemma nu -.-

Ooh orkar fan inte :(

  I vintras! :O

Sen så ska jag kanske dra ut. Vet inte faktiskt.

Men justee! Jag har ju fan Guldkort till Grönan!!

Ska dra dit nån gång i veckan :D


Men aja, jag ska ta o gå o torka damm som en duktig flicka ;)

Ses senare


/ Becca <3

Av Becca o Rachel Ed Hardy - 22 juli 2011 00:17

shoo alla    

jag e väl på lite bättre humör efter man snacka lite me Becca älskling, Thomas hermano o Diana som e mina småsyskons moster   

Tack till alla er  

Idag vare bara chill dag hemma. pga utegångsförbudet i 3 dagar x)

ska chilla imorn oxå.. skulle kanske ha en slags tävling imorn mot Leon haha   

taggad asså!

men aja ska fixa lite saker nu, men såhär ser jag ut nu -


   



cya


  / Rachel <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två bästisar som gillar mjölchoklad. Grr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards